Monday, April 14, 2008

woit!...

askum sume....
pejam pelik...pejam pelik...
dah stdy week...
im now at home...
aku nie pntang balik umah,mst kne penyakit especially sakit tekak...
aku pn heran lah...
tp x pe skrg sakit 2 da makin kebah...hehe..paham x "kebah" 2 benda??
td aku g brurut,aku nie kalu dmm je ubatnye x lain,mst kne urut baru leh baik dmm...
2 la aku nie unik sket...

pas urut..fuh!!!!
bdn rase rengan yg amat..cm nk terbang je rasenye...hehe

maybe aku balik cmpus esok kot,tp tgk keadaan n mood aku r jgk,kalu x chat balik sana pn x gne jgk...kalu esok aku rse aku leh teruskan idup..life must go on...Cheeewah!!

dgr2 kabar ayah nk belikan moto...hik3
tp ble aku pk2 balik,kesian kat ayah, aku asik mintak je,tp aku belajar x pnh nak hadiahkan ayah ngan title "DL"...
hmm...tp 2 la ayah mane x sayang kat ank die...sanggup brkorban ntk ank2 kesayangan die...
aku janji akan blajar sgguh2,ble da begaji nnt,aku akan balas balik jasa ayah n ibu..thats my pronise....
I Love MyFamily So Much!!
& to My "gadisku" also a.k.a Mrs.T....
:)

thats all for 2day...
see u all next time..
papai...

No comments: