Monday, April 7, 2008

IM COME BACK

As'kum...
Lame dah aku x update blog nie...

2 minggu kebelakangan nie aku byk test...so,time nak update blog nie pn x de...
tp skrg...aku kembali.!!!

mcm2 bende yg brlaku sejek dua menjak, tiga empat, menjek nie...byk yg nak d cerita tp aku lupe...
conclusionnye....
ada suka,ada duka,ada masam,ada manis,ada tawar, and
macam2 ada.

test 2 ari 2,berlambak2...so aku x harap la nak dpt lulus.
ape aku nk citer ek????

1st- skrg rambut aku makin panjang,
kalu pas mandi,rambutku leh kata "macho"
kalu pas tido lak, semestinye cm sarang tabuan...haha...
tp belum pernah ada lg tabuan yg salah masuk "sarang"..
hehe...

2nd- hari2 aku makin ceria...
kadang2 je aku rase tertekan..
tp aku set kan dalam ruang lingkup kepala otak aku nie
"Hari siang x selalunye cerah,kalu mendung x comfirm ari nak ujan".

hari nie> Kelas di pg hari td x de..
kelas start kul 10 pg td...hehe,dapat la rehatkan mate td jap..
kelas kul 10= ada kuiz...agak susah juge ler..

excel makin lame makin susah...mula2 relax jer...pas2 nak relax ber+ compleks r...
haih pe la yg aku merepek nie..

aku nak upload gambar baru tp,aku nie x bpe rajin nak upload...hehe..
gambar yg ada nie pn gadisku jgk yg uploadkan...hehe...baiknye die..... :)










No comments: